VAUHDIKAS KESÄPÄIVÄ TYKKIMÄELLÄ 11.6.2022

21 Kaukopään osasto, Osastojen uutiset 08.04.2022

Tätä on odotettu! Vihdoin ja jälleen paperiliittolaiset perheet pääsevät hurvittelemaan huvipuistoon. Tällä kertaa huvipuistoranneke mahdollistaa myös vesipuiston käytön.

Kouvolassa sijaitseva huvipuisto Tykkimäki on varattu paperiliittolaisille perheineen yksityiskäyttöön lauantaina 11.6. klo 10.00–15.00. Tänä aikana koko huvipuisto laitteineen on vapaasti käytettävissä. Kello 15 huvipuisto avataan myös muille kävijöille, mutta paperiliittolaiset voivat jatkaa hauskanpitoa huvipuiston sulkeutumiseen klo 19:ään asti. Vesipuisto Aquapark aukeaa klo 11 ja sielläkin voi pitää hauskaa klo 19:ään asti.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Perhekunnan jäsenyys Paperiliittoon tarkistetaan portilla. Portilla osallistujille jaetaan ranneke, joka on pääsylippu huvipuistoon sekä Aquaparkiin.

Ilmoittaudu heti mukaan!

Ilmoittaudu tapahtumaan ennen huhtikuun loppua, niin osallistut Holiday Clubin 100 euron lahjakortin arvontaan. Arvomme kolme lahjakorttia. Ilmoittautuminen tapahtumaan päättyy 19.5.

Tarvitset ilmoittautumiseen jäsennumeron, jonka näet mobiilikortistasi tai sähköisestä eAsioinnista. Kun olet lähettänyt ilmoittautumisen, saat saman tien sähköpostiisi ilmoittautumisvahvistuksen. Ilmoittautumisvahvistus ja mobiilijäsenkortti toimivat sinun ja perheesi yhteisenä sisäänpääsylippuna. Voit tulostaa ilmoittautumisvahvistuksen paperille tai varautua näyttämään vahvistuksen mobiililaitteeltasi huvipuiston portilla. HUOM! Tarkista Roskaposti-kansio, jos ilmoittautumisvahvistusta ei tule heti.

TYKKIMÄKEEN ILMOITTAUDUT Paperiliittoon:  Vauhdikas kesäpäivä Tykkimäellä - Paperiliitto

Paperi 21 järjestää jäsenperheilleen oman bussikyydin tapahtumaan, 50 hengen bussi varattu.

BUSSIIN ILMOITTAUDUT TOIMISTOON p. 05 473 4240 (gsm) sähköposti: paperi21@co.inet.fi

.

Kommentointi