NUORTEN BILEET 5.11.2022 Helsingissä

21 Kaukopään osasto, Osastojen uutiset 08.09.2022

PAPERILIITON NUORTEN PARHAAT BILEET

starttaavat klo 17 Apollo Live Clubilla Helsingissä. Mukaan voivat ilmoittautua tuohon mennessä 18 täyttäneet ja korkeintaan 35-vuotiaat jäsenet.

Merkitse tapahtuma kalenteriin viimeistään nyt. Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 19.9. kello 9.00.

Lisätietoa avaat tästä...

Paperi 21 jäsen:

Osallistujat ilmoittautuvat tapahtumaan itse liiton www-sivujen kautta. Ilmoittaudu myös osaston toimistoon yhteiskuljetusta varten.

Scandic Grand Central Helsingistä on varattu majoituskiintiö tapahtumaan osallistujille. Yöpymisen hinta on 152 euroa / 1 hh ja 162 euroa / 2 hh. Osallistujat varaavat itse majoituksensa osoitteessa www.scandichotels.fi, puhelimitse +358 9 6829 1700 tai sähköpostitse grandcentralhelsinki@scandichotels.com. Paperiliittolaisten majoituskiintiön koodi on BPAP051122. Huoneet ovat varattavissa 22.10.2022 asti tai hotellin varaustilanteen mukaan.

Paperi 21 korvaa jäsentensä majoituksen kuittia vastaan yllämainitun kiintiön mukaisesti, sekä Saimaan piirin järjestämän yhteiskuljetuksen.

Kommentointi

Otsikko: