BUSSIN AIKATAULU / KEMMAKKAREISSU Puumalaan 5.8.2021

Torstaina 5.8.21 Suomirock & Pop

Hinta: 40€/ Paperi 21 jäsenille

Esiintyjinä 19-24: • Eppu Normaali • Popeda • Stig

Paperi 21 jäsen voi ottaa yhden seuralaisen mukaan 40e hintaan.

Koulutusmatkan hinta sisältää koulutuksen, kuljetuksen bussilla, ruokailun ja VIP-lippu alueelle. VIP-alueella mm. oma sisäänkäynti tapahtumaan, istumapaikat pöydässä ja oma ravintolapiste.

BUSSIN AIKATAULU:

klo 15:20 Imatrankoski Olavinkatu

15:40 Mansikkala keskusliikenneasema

15:50 Vuoksenniskan tori

15:55 Kaukopään SE pääportti, parkkipaikka

16:10 Rasilan tori (16:20 Virmutjoki)

16:30 Sopupirtti

17:00 Puumala Satamaravintola, Texmex Buffet

Olkaa ajoissa paikalla. Liput jaetaan ruokailun yhteydessä.

PALUU  Takaisin lahdetään 20 min viimeisen esiintyjän lopetettua; aiemmin bussissa sovitulta paikalta.

KEMMMAKAT TIEDOTE 3.8.2021:

Essoten alueellinen koronakoordinaatioryhmä on kokoontunut 3.8.2021. Koronanyrkki säilytti alueen vielä perustasolla, mutta tiukensi suosituksia. Kasvomaskien käytön suositus laajenee. Maskia suositellaan nyt käytettäväksi laajasti kodin ulkopuolella sisätiloissa sekä myös ulkotiloissa olevissa yleisötapahtumissa. Ulkotiloissa suosittelemme nyt turvavälien pitämistä ja jos se ei onnistu, maskin käyttöä. Viruksen Delta-variantti on tarttunut herkästi myös ulkona ja lyhyissä kontakteissa, kertoo Essoten terveyspalvelujen johtaja Santeri Seppälä. YLEISÖTILAISUUDET Yleisötilaisuuksien ja tapahtumien osallistujamäärää ei rajoiteta 14.6.2021 lähtien. Tehdään yhdessä TURVALLINEN tapahtuma. Noudata siis ohjeistuksia alueella! Turvallisen tapahtuman teemme ME KAIKKI YHDESSÄ. Tapahtumassa on maskisuositus – varsinkin lippuportilla sekä jonottaessa anniskelu- ja ruokapisteisiin. Tapahtuma-alue on laaja joten noudata 2m turvavälejä. Käsidesipisteitä on useita, joten käytä niitä säännöllisesti sekä alueelta löytyy yksi käsienpesupiste, jossa on juokseva vesi. Annathan vessajonoissa työrauhan henkilökunnalle sillä bajamajojen käsikahvat sekä muut kosketuspisteet desinfioidaan tunnin välein. 1. Käytä maskia aina kun mahdollista 2. Turvavälit kuntoon. Huomio lavan edusta! älä pakkaannu esiintymislavan eteen vaan jätä reilusti väliä toisiin ihmisiin. Pysy mielellään seurueesi kesken. 3. Käsihygienia. Muista huolehtia säännöllisestä käsihygieniasta! Teimme viime vuonna yhdessä hienot ja turvalliset Siltakemmakat – tehdään se myös tänäkin vuonna! Lämpimästi tervetuloa! www.siltakemmakat.com

Emme vastaa mahdollista Covid-19 viruksen aiheuttamista muutoksista ruokailuun tai muistakaan peruuntumisista. Pyydämme tutustumaan turvaohjeisiin ja noudattamaan niitä matkalla.

Ilmoituksen avaat tästä (pdf)...

Lisätietoja: JohannaToivonen p. 050-5818972

.