VAPARIN KÄYTTÄJILLE

Vaparin tarkoituksena on tarjota viihtyisät tilat sekä monipuolinen ja asiallinen ympäristö käyttäjilleen. Muistetaan, että olemme yhdessä tämän hienon paikan omistajia ja on meidän etumme, että paikka pidetään hyvässä kunnossa jatkossakin. Tämä vaatii toteutuakseen käyttäjiltä mm. seuraavien asioiden huomioimista:

Vaparin avain luovutetaan Konetra Oy:lta, Peräläntie 4, Kajaani, puh. 044-3002571, vain osaston jäsenelle ja hänen on aina esitettävä liiton jäsenkortti. Poikkeuksen muodostavat osastoon kuulumattomat ulkopuoliset yksityistilaisuuksiin Vaparia vuokraavat.

Jäsen/paikanvarauksen suorittanut on vastuussa tiloista ja hänen on oltava läsnä niitä käytettäessä.

- Säilytä ajoneuvosi paikoitusaluella (ei mökkien edessä)

- Sisätiloissa tupakointi on ehdottomasti kielletty

- Koirien ja kissojen tuonti päärakennukseen, saunaan sekä C- ja E-mökkeihin on kielletty

Käytettäessä tulipesiä päärakennuksess tai saunassa:

- tyhjennä aina ensin tuhkapesä

- tarkasta että pellit on auki

Ennen paikalta poistumista huolehdi että:

- käyttämäsi sähkölaitteet on kytketty pois päältä

- kaikki vesihanat on suljettu

- jälkisiivous on suoritettu

- vierailun aikana syntyneet roskat on viety ulos jätesäiliöön

- kaikki ovet ja ikkunat on suljettu huolellisesti

Vahinkotapauksissa, sekä havaituista kiinteistön tai siihen liittyvien laitteiden toimintahäiriöista ota yhteys heti Vaparin vastaavaan Taina Raatikaiseen, puh. 050-5842518 tai os.51:n puheenjohtajaan Pertti Tervoseen, puh. 040-4113902.

Käytön jälkeen avainten palautus Konetra Oy:lle välittömästi. Palauttamattomasta avaimesta peritään korotettu avainmaksu. Jos väärinkäytöksiä tapahtuu, voidaan tilojen käyttö kieltää määräajaksi.

Osasto 51:n hallitus