Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Keilausvuoro osastomme jäsenille joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo. 15-16. Ilmoittaudu etukäteen keilakeskukseen puh. 08-637 330 tai kun saavut paikalle.

Osasto 51 tarjoaa lippuja Generaattorin Ilta ehtii näytöksiin. Tee varaus puhelimella numerosta 040 818 9962 johonkin allaolevista esityksistä. Kerro oma ja osaston nimi sekä jäsennumerosi. Saat lippusi näytökseen mennessäsi lippuluukulta jäsenkortillasi. Etu koskee jäsentä ja avecia yhden kerran.

MA 3.12 klo.19,   TI 4.12 klo.19,   KE 5.12 klo.19,   SU 9.12 klo.15,   MA 10.12 klo.19,                                            TO 27.12 klo.19,    PE 28.12 klo.19,  LA 29.12 klo. 15.

Paperiliiton Kajaanin osasto n:o 51. Pikkujoulut keskiviikkona 5.12.2018 klo 18.00 alkaen Ravintola Fors, Tehdaskatu 15, Kajaani.

Ilmoittaudu maksamalla osallistumismaksu 10€/jäsen ja 10€/avec 22.11.2018 mennessä osastomme tilille.

FI82 5760 0320 2436 77

Kirjoita "viesti" osioon oma jäsennumerosi.                                        Huom. Lippuja ei myydä enää ovelta.     Tervetuloa !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Osasto 51:n uudet kunniajäsenet

Paperiliiton liittovaltuusto on myöntänyt Osasto 51:n viimeiselle pääluottamusmiehelle Pekka Kärkkäiselle ja Pk3 pitkäaikaiselle luottamusmiehenä toimineelle Seppo Väyryselle kunniajäsenyyden.

Osasto 51:n hallitus luovutti 4.9 pidetyssä tilaisuudessa heille kunniakirjat merkkeineen. Onnittelut vielä kerran. Oheisessa kuvassa hallituksen puheenjohtaja Pertti Tervonen, Pekka Kärkkäinen, Seppo Väyrynen ja hallituksen varapuheenjohtaja Lauri Niiranen. Lisää kuvia tilaisuudesta kuvagalleriassa.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa marraskuussa 2017 että osasto maksaa jäsenille 30% työväenlehtien vuositilaushinnasta. 30% tuki maksetaan yhden (1) lehden tilauksesta / jäsen.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE