Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Osasto 51:n kevätkokous keskiviikkona 10.4.2019 klo. 10.00 alkaen Puisto Bowlingin kabinetissa, Lönnrotinkatu 1. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa, Hallitus.

--------------------------------------------------

Keilausvuoro osastomme jäsenille joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo. 15-16. Ilmoittaudu etukäteen keilakeskukseen puh. 08-637 330 tai kun saavut paikalle.

HUOMIO! os. 51 tarjoaa nyt lippuja Generaattorin tämän kevään "Harmaiden aluella"näytöksiin. Näytöksiä on 6.4 - 25.5 välisenä aikana (13 esitystä). Osasto maksaa jäsenen ja hänen avecinsa liput. Muistä esittää jäsenkorttisi ostotapahtuman yhteydessä ! Varaukset 040-818 9962

KLIKKAA TÄSTÄ LISÄTIETOA

Tämän kevään pilkkikilpailusta kiinnostuneet ottakaa yhteys Kanasen Juhaniin puh. 050 - 305 8538.

Kuopiossa pidetyssä Paperiliiton keilausturnauksessa osastomme jäsenet Arvo Lipponen, Kuntsi Pekka, Tolonen Matti ja Mikkonen Erkki saavuttivat hienon kolmannen sijan. Onnittelut !

Osasto 51:n uudet kunniajäsenet

Paperiliiton liittovaltuusto on myöntänyt Osasto 51:n viimeiselle pääluottamusmiehelle Pekka Kärkkäiselle ja Pk3 pitkäaikaiselle luottamusmiehenä toimineelle Seppo Väyryselle kunniajäsenyyden.

Osasto 51:n hallitus luovutti 4.9 pidetyssä tilaisuudessa heille kunniakirjat merkkeineen. Onnittelut vielä kerran. Oheisessa kuvassa hallituksen puheenjohtaja Pertti Tervonen, Pekka Kärkkäinen, Seppo Väyrynen ja hallituksen varapuheenjohtaja Lauri Niiranen. Lisää kuvia tilaisuudesta kuvagalleriassa.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa marraskuussa 2018 että osasto maksaa jäsenille 30% työväenlehtien vuositilaushinnasta. 30% tuki maksetaan yhden (1) lehden tilauksesta / jäsen.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE