Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Keilausvuoro osastomme jäsenille joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo. 15-16. Ilmoittaudu etukäteen keilakeskukseen puh. 08-637 330 tai kun saavut paikalle.

Osasto 51 tarjoaa taas lippuja Generaattorin tämän kevään "Köyhyys"näytöksiin. Näytöksiä on 27.2 - 15.3 välisenä aikana. Osasto maksaa jäsentensä ja hänen avecinsa liput. Muistä esittää jäsenkorttisi ostotapahtuman yhteydessä !

Kaukaveden etu taas jäsentemme käytössä entisin ehdoin maaliskuun ajan. Nyt edun piiriin kuuluvat myös 1kk ja 3kk sarjaliput.   Muistetaan jäsenkortin esittäminen kassalla ostotapahtuman yhteydessä  ja se, että etua käytetään vain yhden kerran.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Osasto 51:n uudet kunniajäsenet

Paperiliiton liittovaltuusto on myöntänyt Osasto 51:n viimeiselle pääluottamusmiehelle Pekka Kärkkäiselle ja Pk3 pitkäaikaiselle luottamusmiehenä toimineelle Seppo Väyryselle kunniajäsenyyden.

Osasto 51:n hallitus luovutti 4.9 pidetyssä tilaisuudessa heille kunniakirjat merkkeineen. Onnittelut vielä kerran. Oheisessa kuvassa hallituksen puheenjohtaja Pertti Tervonen, Pekka Kärkkäinen, Seppo Väyrynen ja hallituksen varapuheenjohtaja Lauri Niiranen. Lisää kuvia tilaisuudesta kuvagalleriassa.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa marraskuussa 2018 että osasto maksaa jäsenille 30% työväenlehtien vuositilaushinnasta. 30% tuki maksetaan yhden (1) lehden tilauksesta / jäsen.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE