Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Paperiliiton Kajaanin os.51 ry:n kevätkokous torstaina 19.4 klo.18.00 alkaen Puisto Bowlingin kabinetissa, Lönnrotinkatu 1. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat sekä Paperiliiton liittovaltuutuston tekemät sääntömuutokset. Osastomme historiateosta myös jaossa kokouspaikalla.

Tervetuloa          Hallitus

HUOMIO, HUOMIO !!! hUHTIKUUN KEILAUSVUOROMME ON PÄÄSIÄISEN TAKIA MAANANTAINA 9.4.KERTOKAA KEILAUSKAVEREILLENNE.Keilausvuoro osastomme jäsenille taas joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo. 15-16. Ilmoittaudu etukäteen keilakeskukseen puh. 08-637 330 tai kun saavut paikalle. Yhteyshenkilö Asko Kovalainen 040-753 8416.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa marraskuussa 2017 että osasto maksaa jäsenille 30% työväenlehtien vuositilaushinnasta. 30% tuki maksetaan yhden (1) lehden tilauksesta / jäsen.

PILKKIKILPAILUN TULOKSET VAPARILLA PE 16.3:

1. Kauko Väänänen 1720g, 2. Juhani Kananen 1060g, 3. Lehtinen Jouko 728g, 4. Kärki Martti 495g, 5. Lehtinen Seija 90g, 6. Peltomaa Esko nykyjä, 7. Säisä Taimi 2 nykyä, 8. Peltomaa Riitta 1 nyky.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE