Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Osasto 51:n pikkujoulu tiistaina 5.12.2017 klo.18.00 alkaen Ammattiopiston ruokalassa. Perinteinen jouluateria, arpajaiset ja illan päätteeksi tanssia. Pääsylipun hinta 5 € jäsen ja 5 € avec. Liput lunastettava viimeistään ke 22.11 mennessä. Osoitteesta Konetra (Tenkulan risteys Heinisuolla), Peräläntie 4, 87250 Kajaani. Puh. 044-3002571. Avoinna ma-pe klo. 8-16. Tervetuloa, Hallitus.

Keilakeskuksessa jäsenemme pääsevät keilaamaan joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo.15-16 loka-joulukuun aikana. Ensimmäinen kerta on maanantai 2.10. Tervetuloa. P.S. Ilmoitathan osallistumisestasi etukäteen soittaen tai tekstarilla Asko Kovalainen 040-753 8416 ratojen varaamista varten.

Osasto 51:n syyskokous ti 21.11 klo. 13.00 alkaen Puisto Bowlin kabinetissa, Lönnrotinkatu 1. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Aluksi ruokailu. Tervetuloa, Hallitus.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa 24.11.2016 että osasto maksaa jäsenille 30% työväenlehtien vuositilaushinnasta. 30% tuki maksetaan yhden (1) lehden tilauksesta / jäsen.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE