Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Osasto 51:n syyskokous torstaina 22.11.2018 klo. 13.00 alkaen Puisto Bowlingin kabinetissa, Lönnrotinkatu 1. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Aluksi ruokailu. Tervetuloa, Hallitus.

--------------------------------------------------

Keilausvuoro osastomme jäsenille joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo. 15-16. Ilmoittaudu etukäteen keilakeskukseen puh. 08-637 330 tai kun saavut paikalle. Yhteyshenkilö Asko Kovalainen 040-753 8416.

Paperiliiton Kajaanin osasto n:o 51. Pikkujoulut keskiviikkona 5.12.2018 klo 18.00 alkaen Ravintola Fors, Tehdaskatu 15, Kajaani.

Ilmoittaudu maksamalla osallistumismaksu 10€/jäsen ja 10€/avec 22.11.2018 mennessä osastomme tilille.

FI82 5760 0320 2436 77

Kirjoita "viesti" osioon oma jäsennumerosi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paperiliiton Kajaanin osasto n:o 51 tarjoaa jäsenilleen marraskuun aikana seuraavan jäsenedun Kaukavedellä. Työssäkäyvät, eläkeläiset ja työttömät jäsenet saavat 30€ edun uinti- tai kuntosalirannekkeesta tai niiden yhdistelmästä. Etua voi käyttää vain yhden kerran / jäsen marraskuun aikana ja jäsenen tulee esittää jäsenkorttinsa Kaukaveden kassalla ostotapahtuman yhteydessä.

Osasto 51:n uudet kunniajäsenet

Paperiliiton liittovaltuusto on myöntänyt Osasto 51:n viimeiselle pääluottamusmiehelle Pekka Kärkkäiselle ja Pk3 pitkäaikaiselle luottamusmiehenä toimineelle Seppo Väyryselle kunniajäsenyyden.

Osasto 51:n hallitus luovutti 4.9 pidetyssä tilaisuudessa heille kunniakirjat merkkeineen. Onnittelut vielä kerran. Oheisessa kuvassa hallituksen puheenjohtaja Pertti Tervonen, Pekka Kärkkäinen, Seppo Väyrynen ja hallituksen varapuheenjohtaja Lauri Niiranen. Lisää kuvia tilaisuudesta kuvagalleriassa.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa marraskuussa 2017 että osasto maksaa jäsenille 30% työväenlehtien vuositilaushinnasta. 30% tuki maksetaan yhden (1) lehden tilauksesta / jäsen.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE