Vauhdikas kesäpäivä Tykkimäellä

80 Kaipolan osasto 29.04.2022

lauantaina 11.6

Tätä on odotettu! Vihdoin ja jälleen paperiliittolaiset perheet pääsevät hurvittelemaan huvipuistoon. Tällä kertaa huvipuistoranneke mahdollistaa myös vesipuiston käytön.

Kouvolassa sijaitseva huvipuisto Tykkimäki on varattu paperiliittolaisille perheineen yksityiskäyttöön lauantaina 11.6. klo 10.00–15.00. Tänä aikana koko huvipuisto laitteineen on vapaasti käytettävissä. Kello 15 huvipuisto avataan myös muille kävijöille, mutta paperiliittolaiset voivat jatkaa hauskanpitoa huvipuiston sulkeutumiseen klo 19:ään asti. Vesipuisto Aquapark aukeaa klo 11 ja sielläkin voi pitää hauskaa klo 19:ään asti.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Perhekunnan jäsenyys Paperiliittoon tarkistetaan portilla. Portilla osallistujille jaetaan ranneke, joka on pääsylippu huvipuistoon sekä Aquaparkiin.

Ilmoittautumisohjeet löytyy täältä

Osasto 80, järjestää tapahtumaan ilmaisen bussi kuljetuksen.

Lähtö:

• J kosken mh klo 7.30
  • Jämsä Mh klo 7.40
  • Kaipola vanha Shell klo 7.50.
  • Takaisin Tykkimäeltä bussi lähtee, klo 15.00.

-Ilmoittaudu Paperiliittoon yllä olevan ohjeen mukaisesti, viimeistään 19.5.2022.

lImoittaudu bussikuljetukseen viimeistään 15.5.2022, mielellään sähköpostilla:  temonen.mika@gmail.com

Ilmoittautumiseen: Nimi ja montako lasta lähtee mukaan. Kyytiin nousu paikka.

Lisätiedustelut puh 050-919 4 555.