Ajan tasalla 2019 -tilaisuudet Ajan tasalla 2019 -tilaisuudet

Tes-neuvottelut alkavat syksyllä. Tule päivittämään tietosi ajan tasalle.

Mistä oikein on kysymys?

Paperiliitto aloittaa syksyllä neuvottelut Metsäteollisuus ry:n kanssa. Näissä neuvotteluissa päätetään sinua koskevasta työajasta, palkasta ja työolosuhteista. Eli sinun työehtosopimuksestasi.

Ammattiliittosi jalkautuu seitsemälle eri paikkakunnalle, ja järjestää sinulle mahdollisuuden tulla kuulemaan, miten työnantaja haluaa muuttaa työehtosopimusta ja mitä ajatuksia Paperiliitolla on sopimuksen parantamiseksi.

Syys- ja lokakuun tilaisuuksissa käydään läpi ns. raskaan paperiteollisuuden työehtosopimusneuvotteluiden tilannetta ja muuta ajankohtaista asiaa. Marraskuun tilaisuudessa vastaavasti käsitellään jalostuksen neuvotteluja.

Asiasta ovat kertomassa neuvottelupöydissä istuvat Paperiliiton edustajat.

Missä ja kenelle?

Ajan tasalla -tilaisuuksiin ovat tervetulleita kaikki paperiliittolaiset.

Tilaisuuksiin osallistumisesta ei makseta päivärahoja eikä ansionmenetyksiä.

Mitä muuta?
Asian lisäksi tilaisuuksissa on tarjolla myös hyvää ruokaa ja viihdettä. Ja tes-vastaavien katsauksen jälkeen lavan ottaa haltuun Suomen menestynein drag-artisti Marko Vainio Divet Showllaan ja lavalla nähdään puolessa tunnissa 20 tähden artistitykitys aina Kaija Koosta Jorma Uotiseen sekä Paula Koivuniemestä Antti Tuiskuun. Shown timantintarkka parodia, energisyys ja vaatteidenvaihtonopeus on yksinkertaisesti vain koettava livenä!

Kaipolan ammattiosasto 80:n tilaisuus on Jyväskylässä Finnkino Fantasia sali 1. to. 03.10.2019 klo18-21.

Ammattiosasto järjestää tilaisuuteen linja-auto kyydityksen, aikataulu lähtöpaikoista seuraava:

Kaipola Turkin huoltoasema klo. 16.00

Jämsän matkahuolto klo. 16:15

Jämsänkoski matkahuolto klo. 16:30

Paluu takaisin tilaisuuden jälkeen n. klo. 21:30, käännetyssä järjestyksessä.

>Ilmoittaudu tilaisuuteen tästä>

Lisätietoja:
Kirsi Siira, p. 0102 897 722 / kirsi.siira@paperiliitto.fi.

Uutinen julkaistu: 11.06.2019