Tukea työterveyshuollosta

80 Kaipolan osasto 04.09.2020

Keskustelutukea on tarjolla Pihlajalinnan työterveyshuollossa seuraavasti:

• ma 7.9. klo 9-15 työterveyspsykologi Riina Ilmola päivystää puhelinnumerossa 050 3777 440
  • ke 9.9. klo 9-15 työterveyspsykologi Riina Ilmola päivystää puhelinnumerossa 050 3777 440
  • pe 11.9. klo 9-15 työterveyspsykologi Riina Ilmola päivystää puhelinnumerossa 050 3777 440
  • pe 11.9. klo 8-15 psykologi Seija Aspholmilla varattuna käyntiaikoja vastaanotolla, varaa soittamalla ajanvaraukseen puh 010312198
  • la 12.9. klo 9-15 psykologi Seija Aspholm on paikalla Kaipolassa
  • su 13.9. klo 9-15 psykologi Seija Aspholm on paikalla Kaipolassa
  • ti 15.9. klo 12-13.30 nh Päijänne, psykologi Juho Strömmer, Tukea esimiehille ja luottamushenkilöille -tilaisuus
  • ti 15.9. klo 14-15.30 nh Päijänne, psykologi Juho Strömmer, Tukea esimiehille ja luottamushenkilöille -tilaisuus
  • ma 21.9. klo 12-13.30 nh Päijänne, psykologi Juho Strömmer, Tukea esimiehille ja luottamushenkilöille -tilaisuus
  • ma 21.9. klo 14-15.30 nh Päijänne, psykologi Juho Strömmer, Tukea esimiehille ja luottamushenkilöille -tilaisuus

Puhelinpäivystyksessä voi Riinan kanssa matalalla kynnyksellä keskustella omista ajatuksista, huolista ja mistä tahansa uuteen tilanteeseen liittyvästä asiasta. Lisäksi Riina voi varata suoraan puhelinkeskustelun yhteydessä yksilökäyntiaikoja Sairaalantielle työterveyspsykologin vastaanotolle Seija Aspholmille tai Juho Strömmerille. Näitä aikoja voi varata tarpeen mukaan muutenkin ajanvaraukseen, puh. 010312198 soittamalla.

Lisäksi apua saa soittamalla Pihlajalinnan hoitajapuhelimeen puh. 010312011 (palvelee klo 6-22 joka päivä) tai normaaliin ajanvarausnumeroon puh. 010312198.

Jos tarve ilmenee viikonloppuna, ilta- tai yöaikaan, on apua saatavana ensiavun (puh. 040 712 2555) kautta.

Lue liitteestä, millaisia vaiheita kriisin käsittelyssä voi olla ja mitä apukeinoja sen työstämisessä voit käyttää.

Liite

Tukea saa myös julkisen puolen erilaisilta tahoilta:
Jos kyse on mielenterveyshäiriöistä, ota yhteyttä terveyskeskukseen. Myös julkisen puolen eri tahot palvelevat:

Kriisikeskus Mobile puh. 044 7888 470 (päivystys 24/7)

MIELI Suomen Mielenterveys ry:n kriisipuhelin, päivystys numerossa 09 2525 0111 suomen kielellä 24/7.

Kriisikeskusten puhelinnumeroita löytyy esim. Suomen Mielenterveys ry:n sivuilta>>