Jäsenuutinen

Paperiliiton naisten työhyvinvointikurssi - ilmoittautuminen päättynyt Paperiliiton naisten työhyvinvointikurssi - ilmoittautuminen päättynyt

Suuren suosion saanut kurssi täyttyi hetkessä.

Paperiliittolaisille työssäkäyville naisille suunnatun työhyvinvointikurssin ilmoittautuminen on päättynyt kurssin täyttymisen johdosta.

Aika: 18.–19.5.2019.
Voit saapua paikan päälle jo edellisenä päivänä 17.5.

PaikkaHoliday Club Katinkullan kylpylä Vuokatissa.

Ohjelma:
- Voimaantuminen vaikuttamaan naisena Paperiliitossa: miten kokonaiseen elämään nivoutuu myös ammattiyhdistystoiminta
- Voimaantuminen, tiedostaminen, kokonaiseksi kasvaminen: tutustutaan erilaisiin menetelmiin käytännön harjoitusten avulla
- Rentoutuminen: ohjattu rentoutus, lempeä jooga, intialainen päänhieronta, saunamaailma
- Liikunta: esim. allasjumppa, sauvakävely, lempeä jooga

Kustannukset: Paperiliitto maksaa kurssimaksun ja täysihoidon kurssin ajalta. Majoitus maksetaan jo edeltävästä päivästä lähtien eli 17.–19.5. väliseltä ajalta kahden hengen huoneessa. Matkakustannukset korvataan halvimman julkisen kulkuneuvon taksojen perusteella; kilometrikorvaukset maksetaan silloin, kun autossa tulee vähintään kaksi henkilöä samalle kurssille. Ansionmenetystä, kurssistipendejä tai päivärahoja ei makseta.

Ilmoittautuminen kurssille alkoi tiistaina 26.2. klo 9.00. Kurssi täytettiin ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kiitos ilmoittautumisesta. Kurssi on täyttynyt.

Uutinen julkaistu: 26.02.2019