Jäsenuutinen

Paperiduunareitten oma näyttely

Paperiduunarit Työväen Museo Werstaalla Tampereella 14.5.2017 saakka.

Lokakuun 29.-30. päivinä näyttelyssä oli erityistä ohjelmaa perheille.

Kahvipakkauksia ja muita paperityöntekijöiden työn tuloksia on esillä Tampereella Työväenmuseo Werstaan näyttelyssä.

Paperiduunareitten oma näyttely

Työväenmuseo Werstaalla Tampereella on avoinna näyttely paperityöntekijöistä.

Paperityöntekijöiden elämään 110 vuoden ajalta voi tutustua Työväenmuseo Werstaalla Tampereella. Paperiduunarit-näyttely kertoo elävästi paperintekijöiden historiaa työn, arjen ja järjestäytymisen kautta.

Näyttelyssä voi kuvien, tekstin ja videoiden lisäksi tutustua liittoon, sen työhön ja jäseniin esineiden ja tekemisen kautta. Kävijät saavat hypisteltäväkseen myös erilaisia papereita ja arvattavakseen ammattisanastoa.

Näyttely on avoinna 14.5.2017 saakka. Museoon on vapaa pääsy.

Lue Paperiliitto-lehdestä nro 1/2017, mitä paperimiehet Mika Lahtinen ja Erkki Virtanen tuumivat näyttelystä.

Museo kasvatti suosiotaan

Työväenmuseo Werstas ylitti viime vuonna kävijätavoitteensa. Museossa vieraili vuoden 2016 aikana 43585 henkilöä. Kävijämäärä nousi edellisestä vuodesta yli 7500:llä vierailijalla. Asiakaspalautteen perusteella museokävijät olivat erityisen tyytyväisiä Höyrykonemuseoon, Paperiduunarit-näyttelyyn sekä museon tapahtumatarjontaan.

Aiheesta toisaalla:
Paperiduunarit Werstaalla, Demokraatti 21.10.2017