Jäsenuutinen

Ilmoittaudu mukaan Paperiliiton XIV motoristitapahtumaan Ilmoittaudu mukaan Paperiliiton XIV motoristitapahtumaan

Hotelli Scandic Kemi, Hahtisaarenkatu 3, 94100 Kemi ( Kartta ), 9.–11.8.2019

Tänä vuonna motoristit kokoontuvat Kemissä.

Tapahtuman järjestelyistä vastaavat Kemin osasto 33 ja Veitsiluodon osasto 41.

Osallistujien ammattiosastot hoitavat ilmoittautumisen ja maksavat osallistumismaksut keskitetysti. Ilmoittautumiset sähköpostilla urhomtt@gmail.com. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita myös osallistujien t-paidan koot ja osallistuuko lauantain yhteisajoon. Ilmoittautuminen ja osallistumismaksu suoritettava 7.6.2019 mennessä Paperiosasto 41:n tilille: FI58 5131 3021 0067 42

Tapahtuman osallistumismaksu 75 euroa/osallistuja, joka sisältää lauantain ruokailut, yhteisajon ja osallistujalle t-paidan.

Perinteinen yhteisajo tapahtuu Toranda Eventsiin, jossa nautitaan lohikeitto lisukkeineen. Takaisin tullaan omatoimisesti ja on myös mahdollisuus käydä ostoksilla Haaparannassa. Lauantai-iltana Näköalaravintola Lumihiutaleessa on tarjolla mm. buffet-ruokailu ja muuta ohjelmaa. Tapahtumapaikkojen ja yhteisajon reittikartat ovat nähtävillä paperiosasto 41:n kotisivuilla. Tapahtuman ohjelmalehtinen jaetaan hotellin vastaanoton aulassa.

Majoitus: Majoituksen jokainen varaa ja maksaa itse. Hinta 78 € yhden hengen huone/vrk ja 98 € kahden hengen huone/vrk. Varaus varataan kiintiöllä Paperiliitto 2019. Varauskoodi 46782279. Hotelli Scandic Kemin puhelinnumero: +358 16 4654 012 ja sähköposti: kemi@scandichotels.com.
Lisätty kiintiöön vielä 20 standard-huonetta (mahdollisuus lisävuoteeseen) hintaan:
88€/yhden hengen huone/yö
108€/kahden hengen huone/yö
128€/kolmen hengen huone/yö

Mikäli huoneet loppuvat kiintiöstä, niin suosittelemme tekemään varaukset osoitteesta: https://www.scandichotels.fi/hotellit/suomi/kemi/scandic-kemi/huoneet. Mikäli osallistujilla on Scandic friends kanta-asiakkuuksia, niin he voivat käyttää netistä varattaessa varauskoodia FG2, jolla saa edullisempia huoneita. Huomioittehan, että hinta edellyttää jäsenyyden, ja huoneet tulee varata netissä. Jäseneksi liittyminen on ilmaista, ja sen voi tehdä ennakkoon netissä tai paikan päällä hotellilla.

Lisätietoa tapahtumasta antavat Urho Määttä, urhomtt@gmail.com tai puh. 044 5220 440, ja Jari Laine, jari.laine2@storaenso.com tai puh. 040 5074 776.

Tapahtuman paikka ja aika:

Tapahtuman paikka:Hotelli Scandic Kemi, Hahtisaarenkatu 3, 94100 Kemi ( Näytä paikka kartalla )
Tapahtuman aika:9.–11.8.2019

Uutinen julkaistu: 14.02.2019