Jäsenuutinen

Futisturnaus syyskuussa

Jalkapallo tuo paperiliittolaiset yhteen 14.9.

Futisturnaus syyskuussa

Ruonalan urheiluhalli, Mussalontie 280, 48350 Kotka ( Kartta ), la 14.9.2019

Paperiliiton jalkapallomestaruus ratkaistaan Kotkassa. Ilmoittaudu 13.8. mennessä.

Turnauksen järjestelyistä vastaa Sunilan osasto 48. Pelit pelataan puolikkaalla kentällä miehityksellä 1 + 6, käytössä on kaksi kenttää. Tuomarit tulevat Kotkan erotuomarikerhosta.
Joukkueet: Osallistujajoukkueita enintään 2/ammattiosasto.
Ilmoittautuminen: Sitovat ilmoittautumiset 13.8. mennessä osoitteeseen marko.kaitasuo@storaenso.com, puh 040 842 9473.
Turnausmaksu: 280 € / joukkue. Ilmoittautumisvahvistuksen mukana tulee tilinumero, jolle osallistumismaksu maksetaan.
Turnausohjelma: Ilmoittautumisen jälkeen tulee tarkempaa tietoa turnausaikataulusta. Turnauslounas tarjoillaan Ruonalan hallilla ja illallinen Hotelli Seurahuoneella.
Majoitus: Sokos Hotelli Seurahuoneelta Kotkasta on varattu joukkueille 13.-15.9. majoituskiintiö. Joukkueet varaavat itse tarvitsemansa majoituksen yhdeksi tai kahdeksi vuorokaudeksi 13.8. mennessä tunnuksella Paperiliiton ammattiosastojen jalkapalloturnaus. Hinnat: 1hh 92 €/yö, 2hh 112 €/yö, lisävuode 20 €/huone/yö. Varaukset suoraan hotellista puhelimitse 010 782 1000 tai sähköpostilla kotka.seurahuone@sok.fi.

Lisätietoja turnauksesta: marko.kaitasuo@storaenso.com

Tapahtuman paikka ja aika:

Tapahtuman paikka:Ruonalan urheiluhalli, Mussalontie 280, 48350 Kotka ( Näytä paikka kartalla )
Tapahtuman aika:la 14.9.2019

Uutinen julkaistu: 15.07.2019