Jäsenuutinen

Futismestaruus ratkaistaan Raumalla

Paperiliiton futisturnauksen 2016 voitto ratkesi Helsingissä. Kuva: Miisa Kaartinen

Futismestaruus ratkaistaan Raumalla

Paperiliiton jalkapalloturnaus 2017, Rauman talviharjoitteluhalli, Hankkarintie 8, 26100 Rauma ( Kartta ), La 16.9.2017

Joukkue kokoon ja ilmoittautumaan. Turnaus pidetään Raumalla syyskuussa.

Turnauksen isännöi Rauman osasto 42.

Pelit pelataan puolikkaalla kentällä miehityksillä 6+1 Rauman talviharjoitteluhallilla, os. Hankkarintie 8, Rauma. Käytössä on kaksi kenttää.

Osallistumismaksu on 350 euroa/joukkue. Sitovat ilmoittautumiset 25.8. mennessä osoitteeseen pasi.sihvonen@upm.com, puh. 040 549 0482. Ilmoittautumisvahvistuksen mukana tulee tilinumero, jolle osallistumismaksu maksetaan.
Ilmoittautumisen jälkeen tulee lisätietoja tarkemmasta turnausaikataulusta.

Paperiliitolle on varattuna huonekiintiö Raumanlinnasta. Jos saavutte jo edellisenä päivänä, huomioikaa tämä varausta tehdessänne.
Tulo 16.9. - lähtö 17.9. Hinta 1hh 80EUR/yö, 2hh 95EUR/yö, sis. aamiaisen ja paikoituksen
Kaikki varaavat ja maksavat huoneensa itse. Huoneet varataan suoraan hotellista varauskoodilla ”Paperiliitto 2017” 25.8.2017 mennessä, jonka jälkeen varaamattomat huoneet vapautuvat myyntiin. Tarjoushintaiset huoneet ovat varattavissa vain joko sähköpostitse raumanlinna@raumanlinna.fi tai puhelimitse 02 83 221.
Lisätietoja turnauksesta: Pasi Sihvonen, pasi.sihvonen@upm.com tai Markku Lihavainen, markku.lihavainen@paperiliitto.fi / puh. 0400 759 878.

Tapahtuman paikka ja aika:

Tapahtuman paikka:Paperiliiton jalkapalloturnaus 2017, Rauman talviharjoitteluhalli, Hankkarintie 8, 26100 Rauma ( Näytä paikka kartalla )
Tapahtuman aika:La 16.9.2017

Uutinen julkaistu: 16.05.2017