Jäsenuutinen

Arvoa duunarille Arvoa duunarille

Nyt voit ehdottaa nuorta duunaria palkinnonsaajaksi.

Duunari saa olla ammatistaan ylpeä. Jos hän lisäksi aktiivisesti osoittaa duunarihenkeä muillekin ja nostaa oman alan ammatillista arvostusta, se on huomion arvoista.

Onko omalla työpaikallasi nuori paperiduunari, joka ansaitsee palkinnon? Vuoden 2018 Duunari-stipendin saajaa voi ehdottaa kuka tahansa. Tuhannen euron arvoisen stipendin työelämän nuorelle osaajalle myöntää SAK.

Stipendin saajaksi voi ehdottaa henkilöä, joka on hankkinut oman alansa ammattitutkinnon, ylpeä omasta ammatistaan, toiminut omalla esimerkillään alansa arvostuksen nostamiseksi sekä toiminut aktiivisesti esim. ammattiyhdistysliikkeessä, opiskelijajärjestöissä tai oman työpaikkansa luottamustehtävissä, tai on muuten osoittanut yhteiskunnallista aktiivisuutta sekä lisäksi edistänyt ammatillista järjestäytymistä.

Onko sinulla mielessä oma ehdokkaasi? Hakemuksesta tulee ilmetä ehdokkaan nimi, ikä, tutkinto ja/tai ammatti, kotipaikka, työpaikka, ammattiliitto sekä mahdolliset luottamustoimet tai muu aktiivisuus. Toimita perusteltu ehdotus 19. lokakuuta klo 16 mennessä SAK:lle. Katso tarkemmat ohjeet Ehdota nuorta osaajaa/SAK.

Uutinen julkaistu: 28.08.2018