Jäsenuutinen

Alennusta festarilipuista! Alennusta festarilipuista!

Suuntaa kesällä Valkeakoskelle Työväen Musiikkitapahtumaan. Paperiliittolaisena saat festarilipun hinnasta 15 euron alennuksen.

Valkeakoskella juhlitaan jälleen ensi kesänä, kun Työväen Musiikkitapahtuma järjestetään heinäkuun viimeisenä viikonloppuna 48. kerran. Tehtaan pilli soi 25.–28.7.2019.

Paperiliitto tarjoaa jäsenilleen 15 euron lipputuen.

Kun ostat lipun 15.3. mennessä, saat sen Early Bird-hintaan 75 €. Tämän jälkeen hinta tapahtumarannekkeelle ennakkoon on 85 € ja 15.7. jälkeen 100€.

Nelipäiväinen Työväen Musiikkitapahtuma on perinteikäs festivaali, joka on tunnettu menevistä keikoistaan, lämminhenkisestä tunnelmastaan ja nimekkäästä esiintyjäkaartistaan. Tehtaan valoihin nousevat muun muassa Atomirotta, Evelina, Ellinoora, Funky Kingston feat. Pelle Miljoona & Marjo Leinonen, Kalevauva.fi, Ruusut, Pauliina Kokkonen, Ismo Alanko, Mokoma, Pyhimys, Pepe Willberg, Tuure Kilpeläinen & Kaihon Karavaani, Stam1na, Ricky-Tick Big Band & Julkinen Sana.

Lue lisää tapahtumasta: www.valmu.com

Uutinen julkaistu: 05.03.2019