Vuoden parhaat bileet 18-35-vuotiaille

Ajankohta: 05.11.2022 - 05.11.2022

Tapahtumapaikka: Apollo Live Club, Mannerheimintie 16

Lähde Helsinkiin yksin tai yhdessä työpaikkasi tai ammattiosastosi nuorten kanssa tapaamaan tuttuja ja solmimaan uusia tuttavuuksia.

Luvassa on lyömätön yhdistelmä: hauskanpitoa ja uutta ajateltavaa ammattiliitosta ja työelämästä. Tapahtumaa luotsaa ja hauskuuttaa lavakoomikko Ville Myllyrinne. Uusia ulottuvuuksia ja näkökulmia tarjoaa viittomakielinen rap-artisti Marko ”Signmark” Vuoriheimo.

Paikalla on myös Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala ja liiton toimiston väkeä. Mentaalisen annin ja hyvän seuran lisäksi tarjolla on myös ruokaa ja juomaa.

Milloin: 5.11.2022 alkaen klo 17. Ole ajoissa paikalla.
Missä: Apollo Live Club, Mannerheimintie 16, Helsinki
Kenelle: Mukaan voivat ilmoittautua tapahtumapäivään mennessä 18 täyttäneet ja korkeintaan 35-vuotiaat paperiliittolaiset.

Paperiliittolaisten bileet ovat samalla etkot Apollo Live Clubin kaikelle yleisölle klo 23 avautuviin Halloween-bileisiin, jonne voit jäädä mukaan juhlimaan ilman erillistä jonotusta ja sisäänpääsymaksua. Varaudu kohtaamaan karmivia kasvoja, rujoja raajoja ja arvaamattomia asuja kanssayleisön yllä. Pyhäinpäivän juhlintaan sinun ei tarvitse pynttäytyä. Mutta saat, jos haluat!

Ilmoittaudu mukaan 20.10. mennessä.

HUOM! Ammattiosastot tarjovat tukea matka- ja majoituskuluihin. Katso oman osastosi tukimuodot tästä.

Scandic Grand Central Helsingistä on varattu majoituskiintiö tapahtumaan osallistujille. Yöpymisen hinta on 152 euroa/1 hh ja 162 euroa/2 hh. Osallistujat varaavat itse majoituksensa osoitteessa www.scandichotels.fi, puhelimitse +358 9 6829 1700 tai sähköpostitse grandcentralhelsinki@scandichotels.com. Paperiliittolaisten majoituskiintiön koodi on BPAP051122.
HUOM! Kiintiön huoneet ovat varattavissa 22.10.2022 asti tai hotellin varaustilanteen mukaan.

Ilmoittaudu
Takaisin Tapahtumat-sivulle