Vauhdikas kesäpäivä Tykkimäellä

Ajankohta: 11.06.2022 - 11.06.2022

Tapahtumapaikka: Tykkimäen huvipuisto ja aquapark, Kouvola

Tätä on odotettu! Vihdoin ja jälleen paperiliittolaiset perheet pääsevät hurvittelemaan huvipuistoon. Tällä kertaa huvipuistoranneke mahdollistaa myös vesipuiston käytön.

Kouvolassa sijaitseva huvipuisto Tykkimäki on varattu paperiliittolaisille perheineen yksityiskäyttöön lauantaina 11.6. klo 10.00–15.00. Tänä aikana koko huvipuisto laitteineen on vapaasti käytettävissä. Kello 15 huvipuisto avataan myös muille kävijöille, mutta paperiliittolaiset voivat jatkaa hauskanpitoa huvipuiston sulkeutumiseen klo 19:ään asti. Vesipuisto Aquapark aukeaa klo 11 ja sielläkin voi pitää hauskaa klo 19:ään asti.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Perhekunnan jäsenyys Paperiliittoon tarkistetaan portilla. Portilla osallistujille jaetaan ranneke, joka on pääsylippu huvipuistoon sekä Aquaparkiin.

Ilmoittaudu heti mukaan!

Ilmoittautuminen tapahtumaan päättyy 19.5.

Tarvitset ilmoittautumiseen jäsennumeron, jonka näet mobiilikortistasi tai sähköisestä eAsioinnista. Kun olet lähettänyt ilmoittautumisen, saat saman tien sähköpostiisi ilmoittautumisvahvistuksen. Ilmoittautumisvahvistus ja mobiilijäsenkortti toimivat sinun ja perheesi yhteisenä sisäänpääsylippuna. Voit tulostaa ilmoittautumisvahvistuksen paperille tai varautua näyttämään vahvistuksen mobiililaitteeltasi huvipuiston portilla. HUOM! Tarkista Roskaposti-kansio, jos ilmoittautumisvahvistusta ei tule heti.

Tarkista ammattiosastostasi, aikooko se järjestää oman bussikuljetuksen tapahtumaan.

Pulmia ilmoittautumisessa?

Jos olet lähettänyt ilmoittautumisen, mutta et saa ilmoittautumisvahvistusta, ota yhteyttä: hanna-kaisa.siimes@paperiliitto.fi tai puhelimitse 0102 897 729 / Hanna-Kaisa Siimes.

Jos et ole vielä ladannut mobiilijäsenkorttia, voit tilata sen kirjautumalla eAsiointiin.  Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään jäsenkortin latauslinkki puhelimeesi.

Jos puhelinmalliisi ei ole mahdollista ladata mobiilikorttia, saat todistettua jäsenyytesi tarvittaessa toisella tapaa. Kirjaudu eAsiointiin. Jäsentiedot-sivulla on painike Tulosta paperinen jäsenkortti, jota klikkaamalla voit tulostaa jäsenkortin paperille.

Tervetuloa viettämään vauhdikas kesäpäivä kanssamme!

Ilmoittaudu mukaan!

Takaisin Tapahtumat-sivulle