Veteraanilomaetu 55 vuotta täyttäneille

Keurusharjun lomamökit

Holiday Club Saariselkä

Veteraanilomaetu 55 vuotta täyttäneille

Paperiliitto myöntää 55 vuotta täyttäville jäsenilleen veteraanilomaedun. Edun saamisen edellytyksenä on 10 vuoden yhtäjaksoinen jäsenyys Paperiliitossa.

Veteraanilomaetua ovat oikeutetut hakemaan kuluvana vuonna 55 vuotta täyttävät Paperiliiton jäsenet.

Veteraaniloman saaja voi valita kahdesta lomaedusta itselleen mieluisamman.

Vaihtoehdot ovat 100 euron lahjakortti Holiday Clubin kylpylähotelleihin

TAI

neljän (4) vuorokauden maksuton majoitus Keurusharjun lomamökeissä Keuruulla sekä 100 € arvoinen lomaseteli.

Holiday Club

Holiday Club -lahjakorttiedun voi yhdistää esimerkiksi Holiday Clubin viikko-osakkeiden käyttöön. Huomaathan, että Paperiliiton jäsenenä saat myös 30 %:n jäsenalennuksen Holiday Clubin kylpylähotellien hotelli- sekä Villas-asuntojen majoituksista. Katso tästä lisätietoja.

Keurusharjun lomaetu

Veteraanilomalla saat neljän (4) vuorokauden maksuttoman majoituksen sinulle ja perheellesi Keurusharjun loma-asunnoissa Keuruulla sekä 100 €:n arvoisen lomasetelin. Saunallisten mökkien varustuksena on astiasto kuudelle hengelle, jääkaappi, liesi ja uuni. Mökeissä on liinavaatteet ja pyyhkeet kuudelle hengelle ja takkapuut. Lisäksi mökeissä on langaton WLAN. Joihinkin loma-asuntoihin voit ottaa myös lemmikkieläimen mukaan maksua vastaan. Lisätietoja ja kuvia löydät www.keurusharju.fi

Loma-asunnot varataan Mäntän Klubin kautta, puh. 03 474 5900, sähköposti info@klubin.fi tai keurusharju@klubin.fi tai 040 481 4980. Varauksen yhteydessä Sinun tulee mainita, että kyseessä on Paperiliiton myöntämä maksuton veteraaniloma. Ota lomalle mukaan lomasetelisi sekä jäsenkortti.

Mökkien avainpalvelut Keurusharjun toimistossa, mökissä 614, kesäsesonkina ma - la klo 15–18, muina aikoina perjantaisin klo 15 - 18 tai sopimuksen mukaan.

Lomasetelin voit vaihtaa Keurusharjun toimistossa mökissä 614 palveluihin käytettäväksi Mäntän Klubilla.

Veteraanilomasetelin arvo on 100 € ja sitä voi käyttää seuraavasti

• lounas Mäntän Klubilla tai Arthotel Honkahovissa aukioloaikojen puitteissa
  • Lemmikkimaksuun loma-asunnossa á 20 €
  • Serlachius-museoiden pääsylippuihin, joihin voimme yhdistää lounaslipukkeet Mäntässä oleviin ravintoloihimme niiden aukioloaikojen puitteissa.
  • Ennakkotilauksesta 4 päivän aamiaiskori tai yhden päivän iltapala mökkiin toimitettuna

Hinnanmuutokset edellä mainittuihin palveluihin ovat mahdollisia!

Alueen tapahtumista saat tietoa www.visitkeuruu.fi sivuilta.

Edun hakeminen

Veteraanilomahakemuslomakkeet toimitetaan liiton toimistosta etuun oikeutetuille jäsenille. Hakemus on palautettava liiton toimistoon viimeistään 6 kuukauden kuluessa siitä, kun jäsen on täyttänyt 55 vuotta. Myönnetty lomaetu on voimassa 12 kuukautta sen myöntämispäivästä lukien. Hakemuksen voi toimittaa liittoon ennen iän täyttymistä.

Veteraanilomaetuus perustuu liittokokouksen päätökseen. Edun saamisen edellytyksenä on mm. 55 vuoden ikä sekä 10 vuoden yhtämittainen jäsenyys ammattiliitossa. Myös aikaisemmat liittojäsenyydet huomioidaan.

Päivitetty 22.7.2019