Majoitusedut

GreenStar hotellien jäsenhinnat 2020

GreenStar Hotellit tarjoavat jäsenillemme edullisen kiinteähintaisen majoituksen jo valmiiksi edullisista hinnoista työ- ja vapaa-ajan matkustukseen.
Etuhintaisen majoituksen saat tehdessä varauksen osoitteessa https://www.greenstar.fi/fi/Varaa
käyttämällä varauskoodia SAK
Varaudu näyttämään jäsenkorttisi vastaanotossa.
 GreenStar hotelleista saat laadukasta, ympäristöystävällistä majoitusta 1–3 henkilön huoneissa yhdellä huonehinnalla. Hotellit ovat hyvin varusteltuja ja energiatehokkaita.

Hotellit

GreenStar Jyväskylä
Heikinkatu 3
40100 Jyväskylä
jyvaskyla@greenstar.fi

GreenStar Lahti
Vesijärvenkatu 1
lahti@greenstar.fi

GreenStar Joensuu
Torikatu 16
80100  Joensuu
joensuu@greenstar.fi

GreenStar Vaasa
Myllykatu 17
65100 Vaasa
vaasa@greenstar.fi

Holiday Clubin kotimaan kohteista alennusta

Paperiliiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen. Minimivaraus 2 vrk. Loma-asuntojen varaukset puhelimitse Holiday Clubin keskusvaraamosta puh. 0300 870 900 (ma–pe 8–18, la 10–15).

Paperiliiton jäsenet ovat lisäksi oikeutettuja 25 % alennukseen Holiday Clubin kylpylähotellien hotelli- sekä Villas-asuntojen majoituksista. Hotelli- ja Villas-asuntojen varaukset verkkokaupasta osoitteesta: www.holidayclubresorts.com koodilla: paperiliitto1

Keurusharjun lomaosakkeet

Vietä rentouttava loma keskisuomalaisen luonnon keskellä Keurusharjulla

Paperiliiton jäsenet saavat majoittumisesta Keurusharjun lomamökkeihin 50 prosentin alennuksen normaalihinnoista.

Loma-asunnot varataan hotelli Keurusselältä numerosta 014 3611 000 tai myynti@hotelkeurusselka.fi. Sivuilta www.keurusharju.fi löytyy myös ikkuna nettivarauksille. Kampanjakoodilla Paperiliitto saa alennuksen käyttöön ja voit vaivattomasti maksaa majoittumisen etukäteen. Ota jäsenkortti mukaan lomalle.

Hotelli Keurusselän avautuminen (17.6.2020) tuo alueelle kaivattuja palveluja. Ravintolan herkut ja tarjoilut, ranta- ja luontoaktiviteetit, sekä iltaviihde tuovat paljon lisää tekemistä mökkilomalle. Näistä saa lisätietoja www.hotelkeurusselka.fi sivuilta.

Loma-asuntojen hinnat
18.6.-30.8.2020 normaalihintainen majoitus on 175€/vrk.

31.8.-13.6.2021 su-to 130€/vrk ja viikonloppuna pe-la 175€/vrk. Jouluna ja juhlapyhinä käytössä erikoishinnoittelu.
Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Paperiliiton jäsenkortilla saa majoituksesta alennusta -50%. Alennus lasketaan normaalihinnoista. Juhlapyhinä käytössä on erikoishinnoittelu, alennuksen saa niistä hinnoista.

• Lemmikkieläimistä peritään 20€ siivousmaksu.

Voimassa oleva jäsenkortti on esitettävä sisään kirjautumisen yhteydessä, henkilökohtaisen alennuksen saa yhdestä asunnosta/kortti.

Keurusharju loma-asunnot
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu • puh. +358 (0)40 481 4980 • keurusharju@klubin.fi

Hotelli Keurusselkä
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu

Yyterin virkistyshotelli

Paperiliiton jäsenille 20% alennus perushintaisesta majoituksesta.

Yyterin virkistyshotelli myöntää Paperiliiton jäsenille 20% alennuksen perushintaisesta (basic-hintaluokka) majoituksesta.

Etu on henkilökohtainen. Ota jäsenkortti mukaan reissulle.

Jäsenedut ovat voimassa 1.1.–31.5. ja 1.9.– 22.12.2019
(ei voimassa juhlapyhinä eikä erikoistapahtumissa)

Varaukset puh. 02 628 5300
sähköposti info@virkistyshotelli.fi

Nordic Choice Hotels

Kun matkustat ympäri Pohjoismaita ja Baltiaa

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestön jäsenet, sekä sen jäsenliittojen jäsenet saavat 15 % alennuksen päivän hinnoista kaikissa Nordic Choice Hotelleissa.
Saat jopa 15 % alennusta kaikista huoneluokista kaikissa Nordic Choice Hotelleissa viikon jokaisena päivänä.

Lue lisää tästä

Levi Hotel Spa

Paperiliittolainen lapsineen saa 20 prosentin alennuksen Levi Hotel Spa:n majoitushinnoista.

1.1.2019 lähtien alennus on Paperiliiton jäsenille 20 prosenttia majoitushinnasta. Alennus on huonekohtainen, kun vähintään yksi (1) huoneessa majoittuvista on liiton jäsen. Alennus on voimassa toistaiseksi.

Varaus on mahdollista tehdä myös suoraan Levi Hotel Span verkkokaupasta.

Katso tarkemmat tiedot Levin alennukset-sivulta ja varaa oma Levin loma.

Yhteystiedot:

Levi Hotel Spa
99130, Sirkka
Puh. (016) 646 301

Suomen Hostellijärjestön edut

Suomen Hostellijärjestö edullisia, turvallisia ja viihtyisiä majoituspalveluita jäsenetuhintaan.

Paperiliiton jäsenet saavat majoitusalennusta Suomen Hostellijärjestön hostelleissa 10 %

Etu on henkilökohtainen.

Verkostoon kuuluu lähes 50 yksilöllistä hostellia ympäri Suomea. Hostellijärjestö tarjoaa edullisia, turvallisia ja viihtyisiä majoituspalveluita. Katso kohteet ja varaa: www.hostellit.fi

Pysy ajan tasalla majoituseduistasi ja tilaa Hostellijärjestön ilmainen uutiskirje. Saat reissuvinkkejä sekä tietoa edullisista ja yhteisöllisistä majoituksista.

Kansainvälinen hostellikortti alennettuun hintaan

Paperiliiton jäsenet saavat kansainvälisen hostellikortin alennettuun hintaan 15 €/vuosi (norm. 20 €).
Kansainväliset hostellikortit perheelle: 29 € (normaalihinta 34 €).
Kansainvälinen hostellikortti oikeuttaa vähintään 10 % majoitusalennukseen noin 4000 HI-hostellissa lähes 90 maassa. HI-hostellit maailmalla ja varaukset: www.hihostels.com.

Edun saat näyttämällä jäsenkorttia, mobiilijäsenkorttia tai jäsenyystodistusta, jonka voit tilata tästä:

Lisätietoja:
Suomen Hostellijärjestö