Edulliset äkkilähdöt

Edulliset äkkilähdöt Edulliset äkkilähdöt

Mielessä lyhyt kaupunkiloma Tampereella? Kaipaatko kansallismaisemiin Punkaharjulle? Tai haluaisitko katkaista harmaan arjen kylpylälomalla Vuokatissa, Saimaalla tai Saariselällä?

Käytä hyväksesi Paperiliiton jäsenetuja. Lomaa suunnitellessasi tarkista Holiday Clubin edulliset äkkilähdöt.
Äkkilähdöt tulevat myyntiin kaksi viikkoa ennen loman alkua.

Vuoden 2019 alusta kaikissa äkkilähdöissä on 100 euron alennus. Nyt lomailet entistä edullisemmin siis myös Tampereella!

Käy tarkistamassa äkkilähdöt Holiday Clubin yrityspalvelusta

Lisätietoja kohteista saat osoitteesta www.holidayclub.fi/yrityspalvelu.
Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella: paperiliitto@holidayclub.shop ja salasanalla: lomavaraus

Äkkilähtöjen varaukset, p. 0300 870 903. Numero palvelee arkisin klo 9–15.

Paperiliiton jäsenten vuokrattavana on laadukkaita viikko-osakkeita Holiday Clubin lomakohteissa Katinkullassa, Punkaharjulla, Saariselällä, Saimaalla ja Tampereella.

Varsinainen lomaviikkojen jako tapahtuu kaksi kertaa vuodessa, syksyisin ja keväisin. Lomajaksojen hausta ilmoitetaan liiton nettisivuilla ja Paperiliitto-lehdessä. Ympäri vuoden on lisäksi hettavana vapaaksi jääneet viikot (Vapaat viikot). Rekisteröidy palveluun voidaksesi osallistua lomien hakuun ja hakeaksesi vapaita lomaviikkoja. Rekisteröitymiseen tarvitset jäsenumeroasi.