Yö puussa - liiton oma hyvinvointiloma 2020

Yö puussa
- Paperiliiton oma hyvinvointiloma tarjoaa elämyksiä

Nauti ainutlaatuisesta elämyksestä Nuuksion kansallispuistossa ja vietä ikimuistoinen yö puussa.

Haettavissa on kaksi vaihtoehtoa: 12.–13.6.2020 tai 7.–8.8.2020.

Elämysloman hintaan sisältyy tulopäivän ruokailu ravintola Haltiassa, majoitus teltassa puussa, makuupussit, lakanat ja pyyhkeet sekä iltapalakori. Tulopäivänä on mahdollista kokeilla fatbikea tai melontaa. Haltian luontokeskuksen vierestä lähtee eripituisia ulkoilureittejä kävelijöille ja lenkkeilijöille. Seuraavana aamuna on tarjolla aamusauna rantasaunassa ja aamiainen ravintola Haltiassa sekä mahdollisuus tutustua Luontokeskus Haltiaan ja sen näyttelyihin.

Loma on tarkoitettu Paperiliiton työmarkkinoiden käytettävissä oleville jäsenille perheineen. Lapsen voi ottaa reissuun mukaan, mutta huomioithan, että yhteen telttaan mahtuu max. kolme henkeä. Ihan pienten lasten mukaan ottamista ei suositella, mutta mikäli heitä halutaan ottaa reissuun mukaan, ovat he täysin vanhempiensa vastuulla.

Matkat kohteeseen eivät sisälly hintaan ja jokainen järjestää matkansa itse. Parkkipaikka Nuuksiossa sisältyy loman hintaan.

Säävaraus: Sade ei estä elämysmatkan toteutumista. Teltat kestävät hyvin sadetta. Ukkosen tai rajuilman sattuessa loma perutaan.

Lomalaisille lähetetään ennen lomaa varustelista sekä ohjeita majoittumiseen sekä loman tarkempi ohjelma.

Hintatiedot: omavastuuosuus 100 € / aikuinen, 50 € / lapsi (alle 16-vuotias)
Yhden hengen majoitus: 160 €
Hakuaika päättyy: 30.4. (ensimmäinen jakso) ja 25.6. (toinen jakso) mennessä
Hakeminen: sähköisellä lomakkeella tästä

Paikat täytetään hakujärjestyksessä. Sama henkilö ei voi kuitenkaan saada paikkaa molemmilta jaksoilta.