Risteilyedut

Eckerö Linen edut vuodelle 2021

Eckerö Line myöntää Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry jäsenille 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta (ajalla 28.6.-15.8.2021 alennus on -10 %). Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ21 varausvaiheessa.

Voimassa oleva jäsen- /henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä.

Etuhinnat koskevat SAK:n jäsenjärjestöjä sekä sen yhdistyksiä ja ammattiosastoja, niiden henkilöjäseniä, sekä toimistojen henkilökuntaa että muita samalla varausnumerolla matkustavia. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa vuoden 2021 loppuun saakka (matkustus- ja varausoikeus 28.2.2022 saakka)

Varaukset www.eckeroline.fi/SAK

Ryhmät ja kokoukset ma-pe klo 8-19 puh 09- 22 88 540 ryhmat@eckeroline.fi

Tallink Siljan edut

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Sinulle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelmamme keskimmäiselle Silver-tasolle.

Silver-tason etuihin kuuluu mm. jopa 20 % perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteistamme.

Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista osoitteessa www.clubone.fi.

Liity nyt Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen

Liittyminen tapahtuu oman liittosi sopimusetunumerolla. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme Sinut sopimusetuasiakkaaksi ja postitamme tarvittaessa Silver-tason kortin. Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja kertaluonteinen. Silver-taso on voimassa 12 kk, lisätietoa tasomääritelmistä www.clubone.fi.

Käytä liittyessäsi liittosi sopimusetunumeroa: 6685

Matkojen hintatiedot ja varaukset: Puh. 0600 152 68,
ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18 (1,74 €/vastattu puhelu + aina pvm/mpm).

www.clubone.fi

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Vapaa-ajan risteilyt Viking Linella

Vapaa-ajan matkoja varattaessa ilmoitetaan tuotetunnus. Asiakasnumeroa ei tarvitse ilmoittaa. Kaikki edut löytyvät osoitteesta www.vikingline.fi/sak

Vapaa-ajan risteilyt
Etu on jopa 20 % päivän hinnasta.
- Helsinki-Tukholma-risteily Jopa 20 % Seuraavista hyttiluokista jopa 10 % alennus: LYX, LXR, B2X, A2L, A2D, B2T ja B4F),
tuotetunnus FKKRY
- Päiväristeily Helsingistä Tallinnaan
Jopa 10 %, tuotetunnus FKKRYD
- Vuorokauden risteily Turusta
Jopa 10 %, tuotetunnus FKKRY
Varaukseen myöhemmin tehtävät muutokset saattavat vaikuttaa myös aiemmin varattujen palvelujen hintaan.
Voit myös käyttää kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etu kaudesta riippuen jopa 50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY.

Vapaa-ajan reittimatkat
Etu on - Helsinki–Maarianhamina–Tukholma-reitillä Jopa 20 %
- Helsinki–Tallinna-reitillä
Henkilölipuista jopa 15 %
Autosta jopa 20 %
- Turku–Maarianhamina–Tukholma-reitillä
Hyteistä jopa 10 % Autosta jopa 20 % Alennus myönnetään henkilölipun, auton ja hytin hinnasta. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän ja –ajan, varausajankohdan ja ajoneuvon koon mukaan. Muut palvelut normaalin hinnaston mukaan. Tuotetunnus FVRES.

Voit myös käyttää kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etu
kaudesta ja reitistä riippuen jopa 50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPREIT.
Suosittelemme myös liittymistä ilmaiseen Viking Line Clubiin, joka tarjoaa parhaat edut www.vikingline.fi/viking-club

Varaukset vapaa-ajan matkoille
Edullisin hinta netissä. Online www.vikingline.fi tai myyntipalvelustamme, puh. 0600 41577 (2,01 €/vastattu puhelu + pvm/mpm)