Reissujunalla Muumimaailmaan

Hyppää kyytiin Helsingistä ja matkusta tunnelmallisella museojunalla Naantaliin. Tällä reissulla elämys alkaa jo Helsingin Rautatieasemalta. Reissupäivä on lauantai 6.8.2022.

Kyse on pikemmin seikkailusta kuin viiden tähden lomasta. Pakkaa siis reppuun vain kohtuullisesti tavaraa ja ota mukaan paljon iloista ja reipasta mieltä. Reissu ei ole esteetön. Varaudu hieman hankalampaan kulkuun junasta poistuessasi päätepysäkillä. Voi olla, että lastenrattaat kannattaa jättää kotiin ja tarvittaessa vuokrata rattaat Muumimaailmassa.

Junassa on ravintolavaunu sekä kaikille avointa ohjelmaa. Paperiliittolaisille on varattu oma puuvaunu. Junan etupäässä puksuttaa vanhan ajan veturi.

Voit jäädä reissulta Naantaliin lomailemaan tai palata samalla junalla takaisin. Huomaathan, että jos palaat samalla junalla takaisin, aika Muumimaailmassa jää lyhyehköksi. Jos taasen jäät Naantaliin yöksi, järjestät paluu- / jatkomatkasi itse.

Reissun hintaan sisältyy menomatka Naantaliin vanhan ajan junalla, pääsyliput Muumimaailmaan sekä kevyt ruokailu Muumimaailmassa. Yhden päivän reissussa hintaan sisältyy myös paluumatka reissujunalla.
Yön yli reissussa hintaan sisältyy majoitus Naantalin kylpylässä, mutta ei paluumatkaa.

Päiväretki: Omavastuu 50 €/hlö.

Yhden yön reissu: Omavastuu aikuiset 150 €/hlö, aikuisen mukana reissaava lapsi 75 €/hlö. Majoitus Naantalin Kylpylässä. Huom. yön yli reissussa paluumatka järjestettävä itse.
Lippu Muumimaailmaan on voimassa myös sunnuntaina.

Reissut myydään hakujärjestyksessä juna- ja majoituskapasiteetin puitteissa. Paikkoja on rajoitetusti. Reissu on tarkoitettu Paperiliiton työssäkäyville ja työmarkkinoiden käytettävissä oleville jäsenille.
Peruuttamatta jääneestä reissusta veloitamme reissun todelliset kustannukset.

Hakuaika päättyy 13.6.2022.  Hakulomakkeeseen pääset tästä.

Ohjelmaluonnos

Lähtö Reissujunalla Helsingin Rautatieasemalta lauantaina 6.8.2022 noin klo 9.12 (aika vahvistuu lähempänä)

Saapuminen Naantaliin puolen päivän jälkeen

Siirtyminen Muumimaailmaan bussilla

Vapaata kiertelyä Muumimaalimassa

Kevyt buffetlounas Mammankeittiössä

Reissujunan lähtöaika Naantalista Helsinkiin lauantaina 6.8.2022 noin klo 17.14 (aika vahvistuu lähempänä)

TAI hotelliyö Naantalin kylpylässä ja paluumatka / jatkoseikkailut omakustanteisesti ja itse järjestäen.

HUOM. Väylävirasto vahvistaa junan minuuttiaikataulun aikaisintaan 3 kk ennen reissua.

Vinkki: Pakkaa reissuun vain kevyet matkatavarat. Lastenrattaita voi vuokrata Muumimaailmasta. Reissujuna ei ole esteetön. Liikkuminen eritysesti Naantalin päässä vaatinee pientä ketteryyttä. Tämä on seikkailu, joten iloista mieltä ja seikkailunhalua kannattaa pakata kosolti mukaan.

Lisätietoja:
Lomavastaava Hanna-Kaisa Siimes