Majoitusedut

Holiday Clubin kotimaan kohteista alennusta

Paperiliiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen. Minimivaraus 2 vrk. Loma-asuntojen varaukset puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900 (ma–pe 8–18, la 10–15), lisätietoja kohteista www.holidayclub.fi. Mainitse soittaessa olevasi Paperiliiton jäsen ja haluavasi tiedustella majoitusta liiton jäsenille kuuluvalla 25% alennuksella.

Paperiliiton jäsenet ovat lisäksi oikeutettuja alennuksiin Holiday Club -kylpylähotellien ja Villas-huoneistojen majoituksesta:

• 25% alennus Holiday Clubin kylpylähotellien hotellimajoituksista. Etu on voimassa 31.3.2022  asti. Minimivaraus hotellissa 1 vrk. Hotellivaraukset verkkokaupasta www.holidayclub.fi kampanjakoodilla: paperiliitto1
  • 50% alennus Villas-huoneistojen hinnasta. Etu on voimassa 31.12.2021 asti. Minimivaraus huoneistoissa 2 vrk. Villas-huoneistojen varaukset verkkokaupasta www.holidayclub.fi kampanjakoodilla: Paperiliitto50

Keurusharjun lomaosakkeet

Vietä rentouttava loma keskisuomalaisen luonnon keskellä Keurusharjulla

Paperiliiton jäsenet saavat majoittumisesta Keurusharjun lomamökkeihin 50 prosentin alennuksen normaalihinnoista.

Loma-asunnot varataan hotelli Keurusselältä numerosta 014 3611 000 tai myynti@hotelkeurusselka.fi. Sivuilta www.keurusharju.fi löytyy myös ikkuna nettivarauksille. Kampanjakoodilla Paperiliitto saa alennuksen käyttöön ja voit vaivattomasti maksaa majoittumisen etukäteen. Ota jäsenkortti mukaan lomalle.

Hotelli Keurusselkä palvelee lomailijoita aivan loma-asuntoalueen vieressä. Ravintolan herkut ja tarjoilut, ranta- ja luontoaktiviteetit sekä iltaviihde tuovat paljon lisää tekemistä mökkilomalle. Hotellin kylpylä on jälleen avoinna. Sisäänpääsymaksu kylpylään on loma-asunnoissa majoittuville 4 €/aikuinen ja 2 €/lapsi.

Loma-asuntojen normaalihinnat

31.8.2020 -13.6.2021 su-to 130€/vrk ja viikonloppuna pe-la 175€/vrk.
14.6.-29.8.2021 joka päivä 175 €/vrk.
30.8.-22.12.2021 su-to 130€/vrk ja viikonloppuna pe-la 175€/vrk.

Juhannuksena, jouluna ja juhlapyhinä käytössä erikoishinnoittelu.
Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Paperiliiton jäsenkortilla saa majoituksesta alennusta -50%. Alennus lasketaan normaalihinnoista. Juhlapyhinä käytössä on erikoishinnoittelu, alennuksen saa niistä hinnoista.

• Lemmikkieläimistä peritään 20€ siivousmaksu.

Voimassa oleva jäsenkortti on esitettävä sisään kirjautumisen yhteydessä, henkilökohtaisen alennuksen saa yhdestä asunnosta/kortti.

Keurusharju loma-asunnot
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu • myynti@hotelkeurusselka.fi ja 014 3611000

Hotelli Keurusselkä
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu

Levi Hotel Spa

Paperiliittolainen lapsineen saa 20 prosentin alennuksen Levi Hotel Spa:n majoitushinnoista.

1.1.2019 lähtien alennus on Paperiliiton jäsenille 20 prosenttia majoitushinnasta. Alennus on huonekohtainen, kun vähintään yksi (1) huoneessa majoittuvista on liiton jäsen. Alennus on voimassa toistaiseksi.

Varaus on mahdollista tehdä myös suoraan Levi Hotel Span verkkokaupasta.

Katso tarkemmat tiedot Levin alennukset-sivulta ja varaa oma Levin loma.

Yhteystiedot:

Levi Hotel Spa
99130, Sirkka
Puh. (016) 646 301

Yyterin virkistyshotelli

Yyterin virkistyshotelli myöntää Paperiliiton jäsenille 20% alennuksen perushintaisesta majoituksesta ja kaikista normaalihintaisista majoituspaketeista.

Erikoisetuna 1vrk:n perhepaketti 120 euroa/vrk. Pakettiin sisältyy 1vrk:n majoitus perhehuoneessa (2 aik. ja 2 lasta 4-14v), buffet-aamiainen, kylpylän ja kuntosalin käyttö

Kysy myös ammattiosaston erikoisedusta majoittuvaan kokoukseen!

Edut voimassa 4.1.2020 - 31.5.2021 & 1.9.2021-31.12.2021. Edut eivät ole voimassa erikoistapahtumien ja juhlapyhien aikaan. Etuhintaisia huoneita on rajallinen määrä. Huoneessa tulee majoittua yksi (1) jäsenkortin haltija, jotta etu on mahdollista saada. Jäsenyys todistettava sisäänkirjautumisen yhteydessä. Huom! Varaus tulee tehdä suoraan hotelliin: (02 628 5300 / info@virkistyshotelli.fi) ja jäsenyys on mainittava varausta tehdessä.

Hotelli Fennanda ja Country Club, Vierumäki

Tule nauttimaan terveellisestä, maukkaasta ruuasta, sporttaa ja ulkoile itsesi lempeästi takaisin arkeen.

Hyödynnä majoitustarjous Paperiliitto ry:n jäsenille (-25 % alennus majoituksesta) suoraan verkkokaupasta https://vierumaki.fi/  etukoodilla PAPERILIITTO25 , voimassa 15.10.2021 saakka Hotelli Fennadassa ja Country Clubilla.

Rajoitettu saatavuus!

Suomen Hostellijärjestön edut

Suomen Hostellijärjestö edullisia, turvallisia ja viihtyisiä majoituspalveluita jäsenetuhintaan.

Paperiliiton jäsenet saavat majoitusalennusta Suomen Hostellijärjestön hostelleissa 10 %

Etu on henkilökohtainen.

Verkostoon kuuluu lähes 50 yksilöllistä hostellia ympäri Suomea. Hostellijärjestö tarjoaa edullisia, turvallisia ja viihtyisiä majoituspalveluita. Katso kohteet ja varaa: www.hostellit.fi

Pysy ajan tasalla majoituseduistasi ja tilaa Hostellijärjestön ilmainen uutiskirje. Saat reissuvinkkejä sekä tietoa edullisista ja yhteisöllisistä majoituksista.

Kansainvälinen hostellikortti alennettuun hintaan

Paperiliiton jäsenet saavat kansainvälisen hostellikortin alennettuun hintaan 15 €/vuosi (norm. 20 €).
Kansainväliset hostellikortit perheelle: 29 € (normaalihinta 34 €).
Kansainvälinen hostellikortti oikeuttaa vähintään 10 % majoitusalennukseen noin 4000 HI-hostellissa lähes 90 maassa. HI-hostellit maailmalla ja varaukset: www.hihostels.com.

Edun saat näyttämällä jäsenkorttia, mobiilijäsenkorttia tai jäsenyystodistusta, jonka voit tilata tästä:

Lisätietoja:
Suomen Hostellijärjestö
www.hostellit.fi–hostellit Suomessa
www.hihostels.com – HI-hostellit maailmanlaajuisesti

GreenStar hotellien jäsenhinnat 2020-2021

GreenStar Hotellit tarjoavat jäsenillemme edullisen kiinteähintaisen majoituksen jo valmiiksi edullisista hinnoista työ- ja vapaa-ajan matkustukseen.
Etuhintaisen majoituksen saat tehdessä varauksen osoitteessa https://www.greenstar.fi/fi/Varaa
käyttämällä varauskoodia SAK
Varaudu näyttämään jäsenkorttisi vastaanotossa.
 GreenStar hotelleista saat laadukasta, ympäristöystävällistä majoitusta 1–3 henkilön huoneissa yhdellä huonehinnalla. Hotellit ovat hyvin varusteltuja ja energiatehokkaita.

Sopimuskausi 20.11.2020-31.12.2021

GreenStar Vaasa 70 €
Hinta on yhdeksi yöksi ja 1 - 3 henkilöä voi olla samassa
huoneessa tällä hinnalla.
Hotellilla on oikeus rajoittaa erikoishintaisten huoneiden
määrää. Ei voimassa erikoistapahtumien aikana.
Aamiainen
9 Eur/henkilö/vrk ennakkoon varatessa, +1Eur paikan päällä ostaessa

Maksu
Jokainen varaa ja maksaa itse paikan päällä, erillissopimuksesta laskutus.