Os-11 vapaa-aikatoimikunta järjestää jäsenille/eläkeläisille mahdollisuuden käydä katsomassa 7.7-4.8.2019 näytelmän Juuso-viimeinen patruuna.

Esityspaikkana on Jämsänkesäteatteri Pietilän Sähkökoskella.Tilaisuus on jäsenille ja eläkeläisille perheineen.Omavastuuhinta 10e,lapset alle 12v 5e.Maksu paikanpäällä ja vihkoon merkintä kävijöistä.Paperiliiton jäsenkortti,os-11 oltava yhdellä henkilöllä mukana etuuden saamiseksi.Esitystilaisuuden ajankohdan voi itse valita.Tilaisuuteen ei ole järjestetty kyyditystä.Esitysaikataulun ja muut tiedot löytyy netistä www.jamsankesateatteri.fi. Lisätiedot Kari Nieminen 0400-406727.

Osasto 11 tarjoaa jäsenilleen Himos Iskelmäfestareille 3pv:n lipun hintaan 80e.

Ilmoittautumiset 07.06.2019 klo 15:00 mennessä Kari Niemiselle, puh. 0400 406727 tai s-posti: kari.x.nieminen@upm.com. Varauksen yhteydessä ilmoita lipun hakupaikka.  Lipun voi hakea 27.06.2019 tsv-toimistolta klo 10:00-15:30 ja samana päivänä klo 16:00-16:30 Vanhalta Klubilta Jämsänkoskelta.

07.06.2019 klo 15:00 jälkeen varaus on sitova.

Mukavaa iskelmää toivottelee vapaa-aikatoimikunta.

Hauska kesäpäivä kaikille paperiliittolaisille!

Jäsenten toivomaa perhetapahtumaa vietetään Alahärmän maisemissa lauantaina 15. kesäkuuta.
Sisäänpääsy PowerPark-huvipuistoon on ilmainen Paperiliiton jäsenelle perheineen. Puisto on avoinna ja käytössä pelkästään paperiliittolaisille kello 11-19. Ohjelmassa myös Duudsonit Show.

Tapahtumaan ilmoittautumisen jokainen hoitaa itse Paperiliiton nettisivuilla olevan linkin kautta, josta saa myös tarkempia ohjeita ilmoittautumisesta.
Paperiliitto-> jäsenasiat->liiton tapahtumat->powerpark 15.6->tutustu tapahtumaan ja ilmoittaudu->ilmoittaudu->täytä lomake ja lähetä.
Ilmoittautuminen päättyy 15.5.2019

Paperiliiton Jämsänkosken osasto 11 Vapaa-aikajaosto järjestää MAKSUTTOMAN kuljetuksen kyseiseen tapahtumaan.

Kuljetusaikataulu :
07.30 Jämsänkosken neste
07.45 Jämsän linja-autoasema
17.00 Paluukuljetus Jokilaaksoon powerparkista

Kuljetukseen ilmoittautumiset:
Ilmoittautumiset henkilölukuineen 15.5.2019 mennessä
Kari Nieminen 0400-406727

Vapaa-aikatoimikunta järjestää jäsenille/eläkeläisille mahdollisuuden lähteä la 11.05.2019 katsomassa näytelmän Tämä on ryöstö.

Esityspaikka on Tampereen työväen teatteri.Esitys alkaa klo 19:00.Tilaisuus on tarkoitettu jäsenille ja eläkeläisille puolisoineen.Omavastuuhinta 25e/hlö.Paikkoja on varattu 50.Viimeinen ilmoittautumispäivä 10.04.2019 klo 15:00.Kuljetus lähtee Jämsänkosken neste klo 15:00 ja Jämsän linja-autoasema klo 15:15.Väliltä pääsee kyytiin.

Ilmoittautumiset Raimo Linna p.0405285767 tai Raimo.Linna @upm.com.