Lakossa oleville 50 euron elintarvikekori

11 Jämsänkosken osasto 07.01.2022

Jämsänkosken ammattiosasto 11 r.y:n lakkotoimikunta/hallitus on päättänyt tukea lakkoavustukseen oikeutettuja eli lakossa olevia jäseniään 50 euron arvoisella elintarvikekassilla K-Market Viljasta, Jämsänkoskella.

Kassiin voi itse kerätä kaupasta haluamiaan elintarviketuotteita 50 euron edestä.

Ei kuitenkaan alkoholia sisältäviä juomia eikä tupakka-/veikkauksen tuotteita. Kyseistä etua ei voi myöskään vaihtaa lahjakortiksi.

Edun voi käyttää yhden kerran ja se on voimassa vain ajalla 17.01.2022-30.01.2022.

Suositeltavaa on, että Spec:in työntekijät hakevat elintarvikekassin viikolla 3 ja Comm:in työntekijät viikolla 4. Näin varmistamme tuotteiden tasaisen riittävyyden.

Mainitun summan (50€) ylittävän osan joutuu maksamaan itse.

Jos ostoskassin summa jää alle 50 euron, niin etu katsotaan käytetyksi.

Kassalla pitää esittää Paperiliiton jäsenkortti, josta nimeä verrataan kauppaan toimitettuun nimiluetteloon. Tarvittaessa pitää todistaa henkilöllisyys.

Kassalle tultaessa pyydetään ensimmäiseksi ilmoittamaan, että kyseessä on

Paperiliiton ostos, että kassa osaa toimia oikein ja ostostapahtuma sujuu mahdollisimman jouheasti. Jos kassa kysyy tilin numeroa, niin se on 3220.

Muistutamme myös, että yhdistyksen maksamissa ostoksissa ei tule esittää omaa plussakorttia. Tämä sen takia, koska plussakorttia saa käyttää vain henkilökohtaiseen asiointiin.

Halukkaat voivat tilata ostokset myös valmiiksi keräiltynä.

Tilaukset pitää tehdä 20.01 mennessä ja noutopäiväksi valita 27.01 tai 28.01.

Verkkokaupan osoite on www.k-ruoka.fi/kauppa/k-market-vilja

Maksutavaksi valitaan laskutus ja laskutusnumeroksi: 1234

Viesti kauppiaalle kenttään lisätiedoksi: Paperiliiton Jämsänkosken osasto.

Tällöin ostoskorin loppusumma voi olla enintään 54,90 €, koska kauppa poistaa kassalla tilaa ja nouda maksun, joka on 4,90 €.

Jos haluaa samassa yhteydessä tehdä ns. omia ostoksia, niistä tulee tehdä oma erillinen tilaus ja hoitaa maksu omalta tililtä verkkomaksuna/pankkikortilla. Myös tässä yhteydessä tehdyistä omista tilauksista ei keräilymaksua veloiteta, vaikka se maksuvaiheessa näkyy. Kauppa poistaa sen verkkokassauksen yhteydessä.

Elintarvikekassin noutaneiden kesken K-Market Vilja arpoo kylpytynnyrin käyttöön kahdeksi vuorokaudeksi. Käyttövuorokaudet voi sopia kauppiaan kanssa (pois lukien pääsiäinen, vappu ja juhannus). Otamme yhteyttä voittajaan arvonnan jälkeen.

Lisätietoja: Esa Pajunen p. 050-3220055, Pekka Jokinen p. 040-5599598,

Timo Hietanen p. 040-5039930.

Jämsänkosken ammattiosasto 11r.y:n lakkotoimikunta/hallitus.