Neuvottelut työehtosopimuksesta jatkuvat

ke 30. elokuuta 2017 13.47.00

Paperiliiton ja Metsäteollisuus ry:n isot tes-neuvottelukunnat jatkoivat tänään keskiviikkona neuvotteluja paperiteollisuuden työehtosopimuksesta.

Osapuolet perustelivat omia esityksiään paperiteollisuuden työehtosopimukseen. Läpimurtoa neuvotteluissa ei Paperiliiton edustajien mielestä tapahtunut. Neuvottelut jatkuvat toimistojen välillä ensi viikolla. Isot tes-neuvottelukunnat tapaavat uudelleen myöhemmin syyskuussa.

Paperiliiton tes-neuvottelukuntaan kuuluvat Petri Vanhala, Juhani Siira, Sami Laakso, Markku Häyrynen, Juha Koivisto ja Jouni Salminen toimistolta sekä työpaikkojen edustajina pääluottamusmiehet Jouko Aitonurmi, UPM:stä, Arto Hulkko ja Jouko Suomalainen Stora Ensosta sekä Jorma Paajanen Metsä Fibrestä.

Metsäteollisuuden tes-neuvottelukunnassa ovat Metsäteollisuus ry:n toimiston lisäksi edustettuna Sappi Finland, Metsä Fibre, UPM-Kymmene, Jujo Thermal, Kotkamills, Stora Enso, SCA Hygiene Products, Metsä Board ja DS Smith Packaging.

Takaisin Tiedotteet-sivulle