Karto Oy on vuonna 1971 perustettu, Jyväskylässä sijaitseva yritys, jonka tuotteet ovat kotimaisia, suomalaisille kuluttajille suunniteltuja ja valtaosaltaan Suomessa tuotettuja. Voimme käyttää Suomalaisen Työn Liiton avainlipputunnusta korteissa, adresseissa, kalentereissa ja lahjapapereissa. Myös omistuspohjamme on 100 % suomalainen.

Avainlippu-alkuperämerkki kertoo, että tuote tai palvelu on suomalainen. Suomalaisen tuotteen tai palvelun ostajana teet hyvän valinnan, josta on hyötyä sinulle ja koko Suomelle.

Olemme sitoutuneet jatkuvaan laadun parantamiseen ja kestävään kehitykseen toiminnassamme. Osoituksena tästä meille on myönnetty sekä laatusertifikaatti ISO 9001 että ympäristösertifikaatti ISO 14001.

Tuotteemme ovat olleet osa suomalaisten iloa ja surua, arkea ja juhlaa jo 40 vuoden ajan. Posti- ja onnittelukortit, lahjapaketointi- sekä sisustus- ja kattaustuotteet kuuluvat osana elämän suuriin ja pieniin hetkiin.

Karto – konserniin kuuluvat tytäryhtiöt Karto – Eesti Oy, Hobbyoffice Oy ja Suomen Pokkaritukku. Osakkuusyhtiö Puse Plus toimii Latviassa ja Liettuassa. Karto Oy:n osakekannan omistaa kokonaan Minela Säätiö, jonka tarkoituksena on edistää ja tukea niitä toimenpiteitä, joilla pyritään kehittämään nuorisoa taloudellisesti, sivistyksellisesti ja sosiaalisesti maaseudulla ja asutuskeskuksissa. Minela Säätiö omistaa kokonaan myös Putinki Oy:n osakekannan, joka on näin Karton sisaryhtiö.

Karto Oy

Kuormaajantie 17, PL 21